کد خبر: 34461
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 ارديبهشت 1397 - 12:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان با حضور سرپرست اداره کل در کتابخانه الغدیر خمینی‌شهر برگزار شد.
نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی و کارشناسان ستادی ۱۵ اردیبهشت‌ماه در کتابخانه الغدیر خمینی‌شهر برگزار شد.

امیر هلاکویی در این نشست، کار در حوزه محتوایی و ترویج فرهنگ مطالعه را اولویت اصلی کتابخانه‌های عمومی در سال جاری دانست و اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری تمامی اقشار مردمی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی سرلوحه کار قرار دارد و قطعاً با همت کتابداران این مهم امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات استانی در سال گذشته گفت: در ۲ سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ قلم تجهیزات برای کتابخانه‌های استان خریداری شده و ازنظر تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها در وضعیت خوبی قرار داریم. در خرید تجهیزات کتابخانه‌های عمومی، حمایت از کالای ایرانی را مدنظر قرارداده‌ایم و امیدواریم با پیگیری روسای شهرستان‌ها، امسال شاهد افتتاح حداقل ۱۰ باب کتابخانه در سطح استان باشیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: باید با پیگیری برنامه‌های فرهنگی و جنبی، برای پویایی و افزایش رونق کتابخانه‌ها تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره به کمبود منابع آبی در استان، خواستار تلاش برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و صرفه‌جویی شد و افزود: نقش کتابخانه‌های عمومی و کارکرد آگاهی بخشی این مراکز در این راه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

در ادامه این نشست روسای شهرستان‌ها، روسای ادارات حوزه امور کتابخانه‌ها، حراست و امور مالی به بیان نظرات خود پیرامون مسائل کاری و راهکارهای ترویج فرهنگ مطالعه پرداختند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: