کد خبر: 34588
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 - 09:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست قصه گویی در مدرسه پروین اعتصامی خمین استان مرکزی برگزار شد

منبع : لیزنا
به همت کتابدار کتابخانه شهید بهشتی، برنامه قصه گویی در مدرسه پروین اعتصامی شهر خمین برگزار شد.
نشست قصه گویی در مدرسه پروین اعتصامی خمین استان مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، اشرف شمسی کتابدار کتابخانه عمومی شهید بهشتی در مدرسه پروین اعتصامی شهر خمین حضور پیدا کرد و در راستای طرح ترویج فرهنگ کتابخوانی، برنامه های متنوعی از جمله معرفی کتاب «شنگال» و قصه گویی از کتاب «چطور آسمان به زمین افتاد» را به صورت خلاق و نمایشی برای کودکان برگزار کرد.

کتابدار کتابخانه عمومی شهید بهشتی گفت: کودکان از طریق داستان‌ها و افسانه‌ها با حقایق و تجربه‌های زندگی آشنا می‌شوند. تأثیرپذیری از شخصیت‌های قصه، تقویت قدرت فهم و بیان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان نیز از دیگر تأثیرهای آموزشی و تربیتی داستان سرایی به شمار می‌روند.

وی افزود: در واقع داستان خلاقیت گسترده ای است که با آن هر فردی می‌تواند عقاید به ظاهر نامعقول را بازیابی و آن‌ها را جایگزین و استفاده سازنده از آن‌ها را مطرح کند.

کتابدار کتابخانه عمومی شهید بهشتی ادامه داد: همچنین در این برنامه، مسابقه آشنایی با اسامی کتاب‌های کودک کتابخانه با هدف بالا بردن سیر مطالعاتی دانش آموزان و سوق دادن به کتاب و مطالعه برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: