کد خبر: 34736
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 خرداد 1397 - 14:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در کتابخانه‌های عمومی بخش بسطام 

منبع : لیزنا
  مشکلات کتابخانه‌های عمومی بخش بسطام با حضور مدیرکل، معاون و رئیس‌امور کتابخانه‌های‌عمومی استان سمنان و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود بررسی شد.
حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در کتابخانه‌های عمومی بخش بسطام 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های عمومی بخش با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه به یک عزم همگانی نیاز دارد گفت: کتابداران باید فضای کتابخانه‌ها را برای جذب مخاطبان آماده کنند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی سطح استان در حال برگزاری است از کتابداران خواست برای هرچه باشکوه تر برگزارشدن این برنامه‌ها تلاش کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به این که در آستانه برگزاری هشتمین جشنواره رضوی هستیم افزود: کتابداران باید در اطلاع رسانی این جشنواره به مخاطبان تلاش کنند.

سماکوش با بیان اینکه سعی شده تا حتی الامکان مشکلات کتابداران و کتابخانه‌ها را در دور اول بازدید گروه همیاری که عنوان شده بود رفع کنیم بیان داشت: تجهیز کتابخانه‌ها به صورت سخت افزاری و نرم افزاری و بررسی مشکلات عمرانی از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط این اداره کل در سال گذشته بود.

گفتنی است مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از کتابخانه‌های عمومی بایزید بسطامی، شیخ مفیدمجن، امام صادق (ع) میقان، شهید شریعتی قلعه نو، استاد میرباقری کلاته‌خیج و مهر شاهرود بازدید و با کتابداران گفتگو کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: