کد خبر: 35379
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 تیر 1397 - 17:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دعوت مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در پیامی، اقشار مختلف را به شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.
دعوت مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد محمد کاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اقشار مختلف را به شرکت در این جشنواره دعوت کرد. در این پیام آمده است:

 استان کهگیلویه و بویراحمد، استانی سراسر شیعه و میزبان حضرت بی بی حکیمه خاتون(ص) خواهر گرامی حضرت امام رضا(ع) است که مرقد آن بانوی پاک میعادگاه عاشقان اهل بیت است.

چند سالی است که جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی برگزار می شود و این اقدام ارزشمند هم در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و هم ترویج سنت اهل بیت وبه ویژه سیره و روش زندگانی امام هشتم شیعیان، با معرفی کتب فاخر و ارزنده عملی شده است که با استقبال خوبی برخوردارشده است.

برگزاری چنین جشنواره هایی در آموختن آموزه های دینی و سیره و روش زندگانی  اهل بیت برای جامعه بسیار مفید  است که امیدوارم تداوم داشته باشد.

حمایت، همراهی و استقبال مردم به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره نشانه عشق و علاقه وافر مردم به امام رضا(ع) است و بنده خود نیز ضمن مطالعه کتب ارزشی و همچنین شرکت در این جشنواره، همه مردم استان را به شرکت در این جشنواره دعوت می کنم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: