کد خبر: 35380
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 تیر 1397 - 17:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

شرکت کودکان عضو کتابخانه‌ای در یزد در مسابقه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
جمعی از کودکان عضو کتابخانه عمومی امام هادی(ع) شهرستان مهریز، در مسابقه نقاشی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
شرکت کودکان عضو کتابخانه‌ای در یزد در مسابقه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، سیده سمیه طباطبایی، مسئول کتابخانه امام هادی(ع) در این خصوص گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی علاوه بر ترویج سیره ملکوتی امام رضا(ع)، به گسترش فرهنگ مطالعه مفید و همچنین تربیت نسلی صالح کمک می‌کند. 

وی ادامه داد: در این راستا کتابخانه عمومی امام هادی(ع) نیز با اجرای برنامه‌هایی نظیر جمع‌خوانی کتاب‌های جشنواره و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، به استقبال هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی رفته است و در گام نخست نیز مسابقه نقاشی از دو کتاب «میهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی و «مژده گل» اثر محمد پوروهاب در بخش کودک کتابخانه برگزار شد.

طباطبایی عنوان کرد: اعضای کودک و نوجوان کتابخانه، با شور و اشتیاق به تصویرگری از حکایت­های این دو کتاب پرداختند که نشان دهنده دقت نظر و توجه کودکان به محتوای کتاب‌های بخش کودک جشنواره و تاثیرگذاری کتاب‌ها بر مخاطبان است.

وی افزود: در این نشست، علاوه بر شرکت کودکان عضو در مسابقه نقاشی، قصه‌هایی از این دو کتاب نیز توسط کتابداران کتابخانه برای کودکان و نوجوانان حاضر روایت شد.

مسئول کتابخانه امام هادی(ع) همچنین گفت: در پایان این مسابقه نیز به منظور تشویق بیشتر کودکان به حضور در کتابخانه و ارتباط با برنامه‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌ها، هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: