کد خبر: 35401
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 تیر 1397 - 17:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پرداخت وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان

منبع : لیزنا
با همکاری کتابخانه های عمومی و بانک رسالت وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان پرداخت می شود.
پرداخت وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، اسماعیل احمدی با اعلام اینکه طی توافق های به عمل آمده بانک رسالت به برگزیدگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی وام پرداخت می کند، گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته با این بانک، به ۱۵ نفر از برندگان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح استان وام 20 میلیون ریالی پرداخت خواهد شد.

وی عنوان کرد: این اعتبار ویژه غیر از جوایزی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای برگزیدگان بخش های فردی و خانوادگی در نظر گرفته است.

احمدی با اشاره به اینکه داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۱۵ مرداد سال جاری آغاز می شود، افزود: اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت (دهه اول شهریور) با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: