کد خبر: 35662
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 تیر 1397 - 15:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست قصه گویی با گویش محلی درکتابخانه پیامبراعظم(ص) بهبهان خوزستان

منبع : لیزنا
ویژه برنامه روز ادبیات کودک در محل کتابخانه پیامبراعظم(ص) با محوریت توانمند سازی کودکان در امر خواندن برگزار شد.
نشست قصه گویی با گویش محلی درکتابخانه پیامبراعظم(ص) بهبهان خوزستان

 به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، حمیده بهمئی کتابدار کتابخانه روستایی پیامبر اعظم (ص) بهبهان از برگزاری ویژه برنامه  کودک و نوجوان در روز ادبیات کودک با حضور کودکان و نوجوانان در محل کتابخانه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: روز ادبیات کودک فرصت مناسبی جهت آشنا کردن کودکان با کتاب و بهانه ای برای ورود کتاب به زندگانی کودکان است. به همین دلیل در روز 18 تیر ماه_روز ادبیات کودک و نوجوان_ویژه برنامه های با حضور کودکان در کتابخانه پیامبراعظم (ص) برگزار شد.

بهمئی ادامه داد: در این روز سعی شد به مناسبت زاد روز درگذشت زنده یاد مهدی آذر یزدی برنامه های اجرا شود؛ در این برنامه به کودکان شرکت کننده عنوان شد کسانی که کتاب می خوانند و مطالعه می کنند می توانند زیباتر بیاندیشند و مسیر درست زندگی را بهتر تشخیص بدهند.

در ادامه این برنامه نشست هایی از جمله قصه گویی به زبان محلی و نقاشی وغیره برگزار گردید و در پایان برنامه از کودکان و نوجوانان فعال تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: