کد خبر: 36055
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 مرداد 1397 - 10:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از کتابخانه‌های آزادی، سوم خرداد و شهید شریف

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان از کتابخانه های آزادی، سوم خرداد و شهید شریف خرمشهر بازدید و بر روند فعالیت های فرهنگی و عمرانی کتابخانه ها نظارت کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از کتابخانه‌های آزادی، سوم خرداد و شهید شریف

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، منصور کوهی رستمی از کتابخانه های عمومی آزادی، سوم خرداد و شهید شریف خرمشهر بازدید و از نزدیک بر روند اجرایی بهسازی و شاداب سازی این کتابخانه ها نظارت کرد.

پس از تامین اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط منطقه آزاد و شروع فعالیت عمرانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی در محل کتابخانه های عمومی آزادی حضور یافت و اظهار کرد: با اصلاح سیستم سرمایشی و روشنایی و همچنین شاداب سازی بخش های کودک کتابخانه های خرمشهر، ارایه خدمات کتابخانه ای را گسترش خواهیم داد و مردم به شایستگی از خدمات کتابخانه ها استفاده خواهند کرد.

شایان ذکر است کارشناسان امور کتابخانه ها وضعیت کتابخانه های عمومی شهید شریف، آزادی، سوم خرداد، مستجاب الدعوه و کتابخانه های مشارکتی را ارزیابی و بررسی کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: