کد خبر: 36100
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 12:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای شورستان در خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سربیشه، روستای شورستان میزبان طرح «یک روز خوب با کتاب» بود.
طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای شورستان در خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سربیشه با اعلام این خبر، گفت: این طرح با هدف برخورداری جامعه روستایی از خدمات کتابخانه در شهرستان در حال برگزاری است و این بار در روستای شورستان در فاصله ۱۴ کیلومتری مرکز شهرستان به اجرا درآمد.

حسینی برگزاری مسابقه روخوانی و تندخوانی از کتاب «به سپیدی یک رؤیا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی از سری کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی و معرفی کتاب های جشنواره رضوی برای کودکان شامل: ده قصه از امام رضا(ع)، مهمان خراسان، کاش تو را میدیدم و ماه هشتم را از جمله برنامه های این طرح در روستای شورستان برشمرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی ویژه کودکان و برگزاری جلسه قصه گویی برای کودکان توسط مادران حاضر در جلسه از دیگر برنامه های اجرای طرح «یک روز خوب با کتاب» در روستای مذکور بود.

وی با اشاره به اینکه روستای شورستان دارای جمعیتی بالغ بر ۵۰ خانوار است و زنان این روستا به کار توبافی و قالی بافی مشغول هستند، گفت: اهالی این روستا از دیرباز ارتباط نزدیکی با کتاب و کتاب خوانی داشته اند که از نتایج آن می توان به پرورش افراد تحصیل کرده مانند عالم برجسته حاج شیخ عبدالمطلب توجهی، اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: