کد خبر: 36103
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 12:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست شعرخوانی در کتابخانه بایزید بسطامی استان سمنان برگزار شد

منبع : لیزنا
در راستای برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کارگاه شعرخوانی کتاب «مهمان خراسان» در کتابخانه عمومی بایزید بسطامی شهرستان گرمسار برگزار شد.
نشست شعرخوانی در کتابخانه بایزید بسطامی استان سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، در حاشیه این نشست مسئول کتابخانه بایزید بسطامی شهرستان شاهرود ضمن بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی موجب ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی مردم با سیره ائمه اطهار (ع) می شود، گفت: باید در راستای برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی تلاش شود.

عرفان شمس از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها موجب جذب مخاطبان به کتابخانه می شود.

مسئول کتابخانه بایزد بسطامی با تاکید براینکه والدین نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه دارند گفت: باید از همان دوران کودکی فرزندان خود را با محیط کتابخانه آشنا کنیم.

شمس با با بیان اینکه مطالعه موجب افزایش آگاهی افراد می شود، اظهار داشت: افزایش دانش در کاهش معضلات اجتماعی تاثیر گذار است.

شایان ذکر است، در این کارگاه شعر خوانی کودکان با نحوه شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی  آشنا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: