کد خبر: 36112
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 14:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور کودکان گرمه‌ای در مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در خراسان شمالی

منبع : لیزنا
مسابقه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور گرم کودکان و خانواده‌های آنها در آمفی تئاتر پارک شقایق گرمه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد.
حضور کودکان گرمه‌ای در مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مسابقه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور گرم کودکان و خانواده‌های آنها  در آمفی تئاتر روباز پارک شقایق گرمه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد.

 تکتم اربابی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمه هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت امام رضا (ع) عنوان و تصریح کرد: با توجه به استقبال کودکان از بخش نقاشی جشنواره رضوی و رشد بیش از صد درصد نسبت به سال گذشته ترغیب شدیم تا اقدامات تبلیغی گسترده تری در خصوص این بخش از جشنواره انجام دهیم.

 اربابی گفت: این مسابقه با همکاری شهرداری گرمه و  با توجه به حضور پرشور  خانواده ها به همراه کودکان در محل آمفی تئاتر روباز پارک  شقایق این شهر برگزارشد.

وی افزود: پس از معرفی جشنواره و منابع آن، بخشی از داستان های کتاب خوانده شد و کودکان براساس داستان های این کتاب به تصویرسازی پرداختند و نقاشی های زیبایی را از شخصیتهای این داستان ترسیم کردند.

 رئیس اداره  کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمه بیان کرد: این برنامه با استقبال خوبی  روبرو شد. همکاران کتابخانه ابتدا کتب مربوط به جشنواره را در اختیار کودکان قرار داده و پس از انتخاب قصه یا شعر توسط کودکان نقاشی ها کشیده شد.

 گفتنی است، بدلیل استقبال پرشور کودکان و خردسالان این برنامه حدود سه ساعت بطول انجامید و در پایان جهت تشویق و ترغیب کودکان به  بهترین آثار نقاشی جوایزی اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: