کد خبر: 36124
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 16:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در جمع مسئولان کتابخانه‌های عمومی مشهد

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را زمینه ایجاد ظرفیت های جدید در کتابخانه های عمومی دانست.
حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در جمع مسئولان کتابخانه‌های عمومی مشهد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در جمع مسئولان کتابخانه های عمومی مشهد، برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را باعث ایجاد ظرفیت های جدید در کتابخانه های عمومی دانست.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در این جلسه با تشکر از زحمات کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی مشهد مقدس در حوزه جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: مسئولان کتابخانه ها و کتابداران استان، در حوزه جشنواره رضوی و نیز سایر فعالیت های فرهنگی در کتابخانه ها تلاش های ارزشمندی انجام داده اند؛ امیدوارم خداوند در روز میلاد حضرت امام رضا(ع) به برکت این عید و میلاد خجسته سایه لطف و رحمت خود را بر سر ما بگستراند و لطف اهل بیت شامل حال همه ما بشود.

وی ادامه داد: ما در یک فضای فرهنگی فعالیت می کنیم که وجه تمایز ما از دیگر نهادها و سازمان ها است. باید قدردان همدلی همکاران برای ارتقای سطح فرهنگی استان باشیم. مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان ایده ها و پیشنهادات بسیار خوبی داشتند که باید با برنامه ریزی و سازماندهی دقیق آنها را اجرایی کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اظهار داشت: جشنواره بزرگ فرهنگی هنری امام رضا(ع) نیز بر پایه ایده ها و پیشنهادات صاحب نظران حوزه فرهنگ کشور طراحی و اجرا شد و در ادامه با پیشنهاد و مسئولیت پذیری کتابخانه های عمومی سه دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال پر شور  و بی نظیر علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد و مطمئنا در سال های آینده نیز به صورت بهتر و مفید تری برگزار خواهد شد.

سبزیان برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی برای ایجاد ظرفیت های جدید دانست و افزود: به واسطه جشنواره رضوی، افرادی برای نخستین بار به کتابخانه های عمومی مراجعه کردند که باید برای حضور و عضویت آنها در کتابخانه برنامه داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه رئیس ادراه کتابخانه های عمومی و مسئولان کتابخانه های عمومی مشهد مقدس به بیان نقطه نظرات خود در حوزه کتابخانه های عمومی و جشنواره کتابخوانی رضوی پرداختند. در پایان نیز کتابداران کتابخانه های عمومی مشهد مقدس به دلیل حضور در غرفه اداره کتابخانه های عمومی در نمایشگاه قرآن و عترت مورد تجلیل قرار گرفتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: