کد خبر: 36140
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 مرداد 1397 - 12:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان از کتابخانه‌های عمومی بندرعباس

منبع : لیزنا
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، ضمن بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرعباس با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان از کتابخانه‌های عمومی بندرعباس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین، محمد ذاکری، مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در اولین روز از تجربه‌ی مدیریت خود در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به همراه اسماعیل شفاعی، معاون اداری مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ مرتضی محمد زاده، مدیر کل امور مجلس و استانها و سید باقر میرعبداللهی، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از کتابخانه‌های شهرستان بندرعباس بازدید و در نشستی صمیمانه، با کتابداران گفتگو کرد.

ذاکری بیان کرد: خوشبخت کسی است که به کتاب خوب و دوستانی از اهل کتاب دسترسی داشته باشد و جای بسی خوشحالی است که سکان هدایت کتابخانه‌های عمومی استان به من سپرده شده است. فرصت مغتنمی است که در پیشرفت و تحول فرهنگ کتابخوانی استان، سهمی داشته باشم و اولین روز مدیریت خود در این مجموعه را با کتاب و مشاورین امین آغاز کنم.

وی تصریح کرد: راهی که باید برویم طولانی و مسیری سخت و دشوار است. تعداد کتاب‌خوانان استان نسبتاً پایین است و هنر ما این است که مردم را به مطالعه ترغیب کنیم و این موضوع نیازمند به همکاری کتابداران دارد.

وی تصریح کرد: مسئولیت اصلی من در کتابخانه‌های عمومی است و کتابخانه‌ها به عنوان دفتر کار اول من محسوب میشوند.

در این نشست صمیمانه، کتابداران مسائل و مشکلات موجود در کتابخانه‌های عمومی استان را مطرح و خواستار رفع این مشکلات در جهت بهبود روند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: