کد خبر: 36197
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 مرداد 1397 - 17:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مراسم گرامیداشت روز ملی کرمانشاه برگزار شد

منبع : لیزنا
مراسم گرامیداشت روز ملی کرمانشاه از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با همکاری روزنامه نقد حال و موسسه فرهنگی- هنری «نشر» برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز ملی کرمانشاه برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، اداره کل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت روز ملی کرمانشاه با همکاری روزنامه نقد حال و موسسه فرهنگی هنری «نشر»، مراسم «گرامیداشت روز ملی کرمانشاه با اشعار شاعران کرمانشاهی» را برگزار کرد.

این مراسم که با حضور معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه؛ غلامرضا نوری علا، مدیرمسئول روزنامه نقد حال؛ مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری؛ علیرضا شهرستانی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان؛ پریسا محمدی، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید شعر و ادبیات استان همچون فرشید یوسفی، ایرج هندسی، محمود امینی، حسین احمدی محجوب، شمس علیزاده، بهروز میرزایی و سایر شاعران و نویسندگان برجسته و مطرح کرمانشاهی همراه بود روز جمعه ۶ مرداد ماه در سالن همایش های کتابخانه های عمومی امیرکبیر برگزار شد.

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه، گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان توفیق دارد که برای دومین بار در سال ۹۷ در خدمت شاعران و نویسندگان بزرگ کرمانشاهی باشد.

وی گفت: این اداره کل با همکاری روزنامه نقد حال اقدام به برپایی جلسه «گرامیداشت روز ملی کرمانشاه با اشعار شاعران کرمانشاهی» کرده است تا در خدمت شما شاعران و نویسندگان کرمانشاهی باشیم و از نفس گرم و اشعار زیبای شما نهایت استفاده را ببریم.

خونسار در پایان  از فرشید یوسفی و غلامرضا نوری علا، جهت همکاری و همراهی در برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

در ادامه غلامرضا نوری علا، مدیر مسئول روزنامه نقد حال ضمن تبریک به مناسبت روز ملی کرمانشاه، گفت: با تمام مشکلات سعی کرده ایم همیشه و همه وقت همراه و در خدمت شاعران و نویسندگان استان باشیم و جا دارد از معصومه حسنی خونسار که از مدیران خوب فرهنگی استان است تشکر کنم که به ما در برگزاری هر چه بهتر این محافل و جلسات کمک می کند.

وی در ادامه توجه به نویسندگان، شاعران و روزنامه نگاران استان را بسیار مهم دانست و از فعالان این امر خواست که توجه ویژه ای به این قشر داشته باشند.

در ادامه چند تن از شاعران مطرح و شناخته شده کرمانشاهی چون محمود امینی، حسین احمدی محجوب، شمس علیزاده، بهروز میرزایی و سایر شاعران به شعر خوانی پرداختند.

لازم بذکر است در این جلسه برنامه های متنوع فرهنگی همچون اجرای موسیقی و شاهنامه خوانی نیز اجرا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: