کد خبر: 36207
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 مرداد 1397 - 09:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست شب شعر رضوی در بروجرد استان لرستان برگزار شد

منبع : لیزنا
به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)، نشست «شب شعر رضوی» به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد برگزار شد.
نشست شب شعر رضوی در بروجرد استان لرستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، نشست شب شعر رضوی به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد و با حضور جمعی از ادبا و شعرای نامی و پیشکسوت این شهرستان در کتابخانه عمومی شهید صارمی برگزار شد.

در این نشست داود پهلوان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان ضمن تبریک میلاد مسعود امام هشتم(ع) و دهه کرامت، به تشریح چگونگی شرکت در هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی پرداخت و از حاضرین دعوت کرد تا با توجه به تمدید مهلت شرکت در مسابقه تا ۱۰ مردادماه، مروج این رویداد مهم فرهنگی باشند.

علی حسین عزیزی، مسئول انجمن ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد نیز در این نشست به ایراد سخنانی در وصف ثامن الحجج(ع) پرداخت و غزلی از سروده های خود را به ساحت مقدس آن حضرت تقدیم کرد.

در ادامه جلسه نیز هر یک از اساتید و شاعران حاضر در جلسه، اشعار و دل نوشته های خود را در وصف مقام و منزلت آن امام همام قرائت کردند.

لازم به ذکر است که این نشست، ‌دویست و بیست و یکمین جلسه هفتگی انجمن ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد و چهاردهمین جلسه آن در سال جاری است که به مناسبت بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) با عنوان «شب شعر رضوی» برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: