کد خبر: 36265
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 17 مرداد 1397 - 17:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز با رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز با رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با زهرا عربشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، دیدار و گفت و گو کرد.

عربشاهی در این نشست با اشاره به اهمیت ترویج کتابخوانی در جامعه گفت: در سال ۹۶ برای کتابخانه های عمومی اعتبارات بیشتری در قسمت تعمیر و احداث، نسبت به سال های گذشته در نظر گرفته شد.

وی در ادامه افزود: در سال ۹۷ نیز تلاش می کنیم که تا حد امکان، به حوزه کتاب و کتابخانه ها کمک شود. با توجه به اهمیتی که مساله کتابخوانی دارد، رسالت همه دستگاه ها از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی، توجه به امر ترویج کتابخوانی است.

در ادامه این جلسه هراتی با اشاره به نقش کتابخانه های عمومی، گفت: نهاد کتابخانه های عمومی، با تمرکز بر مباحث فرهنگی نقش موثری در کاهش آسیبهای اجتماعی، که تنها با افزایش سطح آگاهی عمومی مردم ممکن است، ایفا می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تاکید کرد: توجه به کتاب و کتابخوانی لازمه توسعه فرهنگی است. سرمایه گذاری در امور زیربنایی از جمله نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، به توسعه جامعه کمک می کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: