کد خبر: 36567
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 01 شهریور 1397 - 13:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های این استان

منبع : لیزنا
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان های اراک، محلات و خمین بازدید کرد.
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه‌های این استان

به گزارش لیزنا بر اساس علام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با هدف بررسی و بهبود وضعیت کتابخانه‌ها، از کتابخانه‌های عمومی شهرستان های اراک، محلات و خمین بازدید کرد.

حجت الاسلام عباس دانشی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در جمع کتابداران کتابخانه عمومی علامه طباطبایی شهر محلات در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

حجت الاسلام دانشی از بخش‌های مختلف کتابخانه علامه طباطبائی محلات بازدید و با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی محلات در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفتگو کرد.

وی همچنین از کتابخانه‌ عمومی آیت‌الله مقدسی شهر محلات و کتابخانه‌ عمومی امام صادق (ع) شهر نیم‌ور بازدید کرد و ضمن گفتگو با مسئولین کتابخانه‌ها، به بررسی مسائل و مشکلات این مراکز پرداخت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با حضور در شهرستان دلیجان از کتابخانه عمومی فاضلین نراقی شهر نراق بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این کتابخانه قرار گرفت.

حجت الاسلام دانشی همچنین با حضور در شهرستان خمین از کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی روستای شهابیه و کتابخانه عمومی حضرت صاحب الزمان(عج) روستای رباط مراد بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه ها، در گفتگوی صمیمی با کتابداران در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی همچنین از  کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) کرهرود و کتابخانه شهدای سنجان شهر اراک بازدید کرد.

حجت الاسلام دانشی با حضور در کتابخانه امام خمینی(ره) کرهرود در جریان فرآیند رف خوانی این کتابخانه قرار گرفت و در ادامه با همراهی بهنام فرد، رئیس اداره شهرستان اراک از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کرد.

در این بازدید الهام امانی، مسئول کتابخانه امام خمینی(ره) ضمن ارائه گزارشی از میزان مساعدت های مالی خیرین، نکاتی پیرامون مسائل و مشکلات کتابخانه مطرح کرد و خواستار پیگیری اداره کل شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی همچنین در بازدید از کتابخانه شهدای سنجان از فعالیت‌های فرهنگی این کتابخانه بازدید و از افزایش تعداد اعضای این کتابخانه به ویژه قشر کودک و نوجوان ابراز رضایت کرد.

وی ضمن گفتگو با مرضیه بخشنده، مسئول کتابخانه شهدای سنجان و علیرضا بهنام فرد، رئیس اداره شهرستان اراک به بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه پرداخت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: