کد خبر: 36656
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 شهریور 1397 - 10:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه گلشن راز شبستر برگزار شد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی گلشن راز شبستر با برگزاری نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان پذیرای جمعی از اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی شد.
نشست کتابخوان ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه گلشن راز شبستر برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی گلشن راز شبستر با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «برکه آفتاب» نوشته ناصر نادری، توسط یگانه حسنی؛ «یک روز بد برای فرانکلین» نوشته پالت بورژوا، توسط مهدیه بهلول بندی؛ «بچه ها، پیامبر» نوشته محمدرضا سرشار، توسط معصومه رحیمی؛ «گرگ بی خبر» نوشته طاهره نیازمند، توسط شیرین عباس پور؛ «گوسفندی که می خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ» نوشته ژوزف تئوبالد، توسط یسنا حسنی؛ «فرانکلین به بیمارستان می رود» نوشته پالت بورژوا، توسط زهرا نانوایی فرخاد و «افسانه های ملل» نوشته محمد رضا شمس، توسط فاطمه اشرفی پور معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است، نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی مردم، در کتابخانه‌ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، تمامی اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقمندان به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: