کد خبر: 37083
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 شهریور 1397 - 09:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با محوریت برنامه‌ریزی جهت توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۷ برگزار شد.
سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 به گزارش لیزنا، سومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۱۷ شهریور ماه به ریاست فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و با حضور رؤسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانها و کارشناسان ستاد، با محوریت برنامه ریزی جهت توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۷ در اداره کل کتابخانه های عمومی استان تشکیل شد.


در این جلسه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تقدیر از تلاش های کتابداران در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان، بر لزوم برنامه ریزی برای هدایت مردم به کتابخوانی تأکید کرد و گفت: شایسته است مسیری را که نهاد با هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق در سال ۹۵ با برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی آغاز کرد، هرسال پرشورتر از سالهای گذشته ادامه و به برکت نام امام رضا(ع) فرهنگ کتابخوانی را در کشور عزیزمان بیش از پیش گسترش دهیم.

خلیل مقدم در بخش دیگری از سخنان خود برنامه ریزی جهت توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۹۷ در شهرستانها را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای استان باید ضمن شناخت دقیق از نیازها و مشکلات کتابخانه ها و رایزنی با فرمانداران به عنوان روسای انجمن کتابخانه های عمومی هر شهرستان جهت کاهش دغدغه کتابداران و ارائه خدمات شایسته به اعضا تلاش کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود بر راه اندازی کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه تأکید کرد و افزود: داشتن امکانات کتابخانه ای حق مردم است و ما باید برای دستیابی مردم به این حق همت کرده و ضمن استفاده از ظرفیت خیرین، تعامل با ادارات و جلب حمایت و همراهی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و افراد موثر در تحقق این مهم بیشتر تلاش کنیم.


در ادامه جلسه روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانها ضمن ارائه گزارش مکتوب از اقدامات صورت گرفته جهت راه اندازی کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه، به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: