کد خبر: 37861
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 آذر 1397 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه منابع مرتبط با «سازمان ثبت احوال» در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

منبع : روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، روزهای 3 و 4 دی ماه نمایشگاهی از منابع موجود در رابطه با «سازمان ثبت احوال» را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند.
نمایشگاه منابع مرتبط با «سازمان ثبت احوال» در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

 به گزارش لیزنا، سازمان ثبت احوال، به دلیل در اختیار داشتن اسناد هویتی کشور و آمارهای حیاتی، یکی از ارکان مهم حکومت تلقی می‌شود. ارائه‌ی خدمات عمومی به یکایک مردم و نیز ارائۀ اطلاعات ویژه‌ی جمعیتی و مشخصات فردی افراد به نهاد هایی که برای سرویس دهی های عمومی به این اطلاعات نیاز دارند، از ویژگی‌های اختصاصی و انحصاری این سازمان است.

با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، سوم دی ماه به عنوان روز ثبت احوال در تقویم رسمی کشور وارد شد. در سال 1297 در این روز، اولین شناسنامه ایرانی صادرگردید.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور آگاهی‌رسانی، روزهای 3 و 4 دی ماه نمایشگاهی از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه برپا می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: