کد خبر: 37963
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 دی 1397 - 16:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید مدیرکل امور فرهنگی نهاد از کتابخانه های بهارستان استان تهران

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران
هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن بازدید از ۵ باب کتابخانه عمومی شهرستان بهارستان، با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.
بازدید مدیرکل امور فرهنگی نهاد از کتابخانه های بهارستان استان تهران

به گزارش لیزنا، روز سه شنبه ۴ دی ماه، هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به همراه اسماعیل جانعلی پور، معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی تهران از کتابخانه های عمومی پروین اعتصامی، شهید باهنر، شهید چمران، خاتم الانبیا و کتابخانه در حال تعمیر شهید بهشتی شهرستان بهارستان بازدید کرد.

در این بازدید آشتیانی ضمن دیدار با کتابداران، از بخش های مختلف کتابخانه ها بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های فرهنگی این کتابخانه ها قرار گرفت. وی ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات ارزشمند کتابداران، خواستار مشارکت فعال آنها در برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخانه های شهرستان شد.

در پایان مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همراهان وی، ضمن بازدید از کتابخانه در دست تعمیر شهید بهشتی در جریان روند پیشرفت عملیات عمرانی آن قرار گرفتند

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: