کد خبر: 38186
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 دی 1397 - 14:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

روستای بزنج اسفراین در خراسان شمالی صاحب کتابخانه می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسفراین از احداث کتابخانه در روستای بزنج به همت هادی قوامی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
روستای بزنج اسفراین  در خراسان شمالی صاحب کتابخانه می شود

به گزارش لیزنا، قاسم ابراهیمی زمانی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسفراین در جریان بازدید از کتابخانه‌های عمومی روستایی این شهرستان از ساخت کتابخانه در روستای بزنج به همت هادی قوامی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده  مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این خیر کتابخانه ساز هزینه کامل ساخت این مکان فرهنگی را پرداخت کرده است. او پیش از این نیز در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی در شهرستان فعالیت های ارزشمندی داشته است.

وی افزود: پیگیری برای تخصیص زمین کتابخانه مرکزی اسفراین، ساخت قرائتخانه کتابخانه عمومی امام خمینی و اهدای کتاب به مجموعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان  مرکزی از جمله اقدامات نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی کشور در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: با اتمام ساخت و بهره برداری از این کتابخانه به عنوان هشتمین کتابخانه روستایی،  اسفراین در توسعه کتابخانه‌های روستایی در سطح استان پیشتاز می شود.

گفتنی است، اسفراین در حال حاضر در روستاهای ایرج، چهل حصار، سست، زرق آباد، چهاربرج، بام و جوشقان کتابخانه عمومی فعال دارد. روستای بزنج در سال ۱۳۹۶ به عنوان روستای دوستدار کتاب کشور انتخاب و معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: