کد خبر: 38424
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 بهمن 1397 - 11:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر جندق استان اصفهان برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی اصفهان
مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر خور، باحضور فرماندار خور و بیابانک، سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان، نماینده شهرستان های خور و بیابانک و نایین، شهردار جندق، بخشدار مرکزی خور، رئیس شورای شهر جندق، خیرین، جمعی از اهالی و مردم شهر جندق برگزار شد.
مراسم کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر جندق استان اصفهان برگزار شد

به گزارش لیزنا، آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی جندق با حضور عباس بلانیان فرماندار خور و بیابانک؛ امیر هلاکویی؛ سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی اصفهان، عباسعلی پوربافرانی؛ نماینده شهرستان های خور و بیابانک در مجلس، محمد علی حشمت؛ شهردار جندق، محمد سلمان؛ بخشدار مرکزی، محمد رضا آزادی؛ رئیس شورای شهر جندق، خیرین، جمعی از اهالی و مردم شهر جندق برگزار شد

کتابخانه شهر جندق با مساحت زمین ۲۳۵۵ مترمربع و زیربنای ۱۴۲۰ مترمربع با همت و هزینه کرد جمعی از خیرین شهر جندق ساخته خواهد شد.

هلاکویی سرپرست کتابخانه های عمومی اصفهان پس از شرکت در مراسم کلنگ زنی با فرماندار، شهردار و نماینده مجلس دیدار و گفتگو کرد.

وی پس از این دیدار در ادامه سفرهای شهرستانی خود از کتابخانه های عمومی شهدای خور و بیابانک و شهید بهنام قوام زاده نایین بازدید و با کتابداران گفتگو کرد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: