کد خبر: 38945
تاریخ انتشار: شنبه, 11 اسفند 1397 - 09:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست نقد و بررسی کتاب «مردی به نام اوه» در کتابخانه عمومی ارغوان تهران

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران
 کتاب «مردی به نام اوه» نوشته فردریک بکمن با حضور آیدین پورضیایی، مترجم اثر در کتابخانه عمومی ارغوان تهران نقد و بررسی می شود.
نشست نقد و بررسی کتاب «مردی به نام اوه» در کتابخانه عمومی ارغوان تهران

به گزارش لیزنا، نشست معرفی و نقد کتاب «مردی به نام اوه» نوشته فردریک بکمن با حضور آیدین پورضیایی، مترجم اثر و مهدی ملک محمد، منتقد، روز شنبه ۱۱ اسفند ماه در کتابخانه عمومی ارغوان تهران برگزار می شود.

این کتاب در سال ۲۰۱۲ در سوئد چاپ شد و رتبه‌ی اول پرفروش‌های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرد و تاکنون به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌است. فیلمی با اقتباس از این داستان در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی هانس هولم ساخته‌شده‌است که جایزه‌ جشنواره‌ی فیلم کابورگ را از آن خود کرد.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می توانند روز شنبه ۱۱ اسفندماه، ساعت ۱۵ الی ۱۷ به کتابخانه عمومی ارغوان به نشانی خیابان شریعتی خیابان دولت خیابان دیباجی، پارک ارغوان مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: