کد خبر: 38952
تاریخ انتشار: شنبه, 11 اسفند 1397 - 09:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نقد «گذر از خوشی ها و ناخوشی های دنیا» در درمیان استان خراسان جنوبی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی
 کتاب «گذر از خوشی ها و ناخوشی های دنیا» نوشته ماه پری شمسی طبس، با حضور نویسنده اثر در کتابخانه عمومی استاد احمدی بیرجندی اسدیه شهرستان درمیان، نقد و بررسی شد.
نقد «گذر از خوشی ها و ناخوشی های دنیا» در درمیان استان خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا، کتاب «گذر از خوشی ها و ناخوشی های دنیا» نوشته ماه پری شمسی طبس، با حضور  نویسنده اثر، مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، منتقدین اثر و جمعی از کتابداران و اعضا در کتابخانه عمومی استاد احمدی بیرجندی اسدیه شهرستان درمیان، نقد و بررسی شد.

اصغر ایرانی، منتقد اثر در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت از نویسندگان بومی، در خصوص این اثر گفت: بهتر بود این اثر به جای سه داستان به یک داستان می پرداخت. این اثر به موضوع دفاع مقدس اشاره می کند که یکی از نقاط قوت آن است. مجموعا باید گفت این کتاب، اثری موفق است و داستان به شکلی پیش می رود که کشش و جاذبه زیادی دارد.

طاهره رمضانی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان درمیان و دیگر منتقد اثر، گفت: توصیف حوادث، اشخاص و صحنه های این اثر در حد مطلوب است و موضوع سرپرستی کودک توسط یک خانم مجرد، موضوع جدیدی است که در این اثر مطرح شده است.

 رمضانی این کتاب را اثری موفق ارزیابی و پیشنهاد تغییر جلد کتاب را در چاپ بعدی اثر مطرح  کرد.

در ادامه ماه پری شمسی طبس، نویسنده اثر ضمن تشکر از برگزاری این نشست، بیان کرد: زمان نگارش این کتاب هیچ تجربه ای در نویسندگی نداشتم. داستان های این کتاب بر اساس واقعیت است و در انتخاب طرح جلد کتاب نیز دخالتی نداشته ام.

نویسنده اثر، درج نام هانیه عباسی مقدم در بین مؤلفان کتاب را بی دقتی ناشر دانست و وی را ویراستار اثر معرفی کرد.

گفتنی است، «گذر از خوشی ها و ناخوشی های دنیا» نوشته ماه پری شمسی طبس، توسط انتشارات متخصصان آینده در سال ۱۳۹۶ و در ۷۰ صفحه منتشر شده است. این اثر دارای ۳ داستان با عنوان های «فراتر از مجنون»، «مجنون خورشید» و «استشهادی برای خدا» است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: