کد خبر: 24447
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 خرداد 1395 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

برای اساتید و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون

کارگاه یک‌روزه در مرکز منطقه‌ای شیراز برگزار شد

کارگاه یک روزه معرفی و استفاده از پایگاه های دسترسی آزاد، نرم افزار های سرقت ادبی، ساماندهی استنادهای درون متنی و برون متنی در مرکز منطقه ای شیراز برگزار شد.
کارگاه یک‌روزه در مرکز منطقه‌ای شیراز برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی برای اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در تاریخ 12/03/95 در محل سالن کنفرانس مرکز منطقه ای شیراز برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه معرفی و استفاده از پایگاه های دسترسی آزاد توسط دکتر قانع، آشنایی با نرم افزار Endnote برای ساماندهی استنادهای درون متنی و برون متنی با ارائه دکتر ارسطوپور، آشنایی با انواع نرم افزار های سرقت ادبی با سخنرانی دکتر علیزاده با ارائه نمونه عملی کار با یک نرم افزار سرقت ادبی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون ارائه شد.  

 

علاوه بر این، در این کارگاه اعضای هیئت علمی با خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)، انواع مختلف پایگاه های مقالات علمی با موضوعات پایگاه های فارسی عمومی و موضوعی، نشریات الکترونیکی فارسی، انگلیسی و عربی و همچنین چگونگی دسترسی به پایگاه های مقالات علمی از طریق حضوری و غیرحضوری و نحوه جستجوی مقالات آشنایی پیدا کردند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: