کد خبر: 36990
تاریخ انتشار: جمعه, 23 شهریور 1397 - 12:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه ملی 2000 کتاب به کتابخانه های عمومی قاینات اهدا کرد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی
با پیگیری های انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان قاینات و اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، کتابخانه ملی ایران، تعداد 2000 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان قاینات اهدا کرد.
کتابخانه ملی  2000 کتاب به کتابخانه های عمومی قاینات اهدا کرد

 به گزارش لیزنا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قاینات گفت: کتابخانه ملی ایران، فرصت انتخاب کتاب از مرکز مبادله این کتابخانه را برای مدت دو روز در تاریخ های 12 و 13 شهریور ماه برای کتابخانه های عمومی شهرستان قاینات اختصاص داد و طی این مدت، نمایندگان این اداره، بیش از دو هزار کتاب را انتخاب کردند.

محمدحسین مددی، با بیان اینکه موضوعات کتابهای اهدایی رمان، دین و مذهبی، تاریخ، کودک و... است، افزود: این کتابها هم اکنون تحویل مرکز مبادله اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قاینات شده و به زودی مسئولان کتابخانه ها جهت انتخاب کتاب، بسته به نیاز کتابخانه های شان دعوت می شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: