کد خبر: 24740
تاریخ انتشار: سه شنبه, 22 تیر 1395 - 09:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

واسپاری 87 پایان نامه دانشگاه علم و هنر یزد به کتابخانه ملی یزد

منبع : لیزنا
 تعداد 87 پایان نامه دانشجویی از طرف دانشگاه علم و هنر یزد به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان واسپاری شد.
واسپاری 87 پایان نامه دانشگاه علم و هنر یزد به کتابخانه ملی یزد

 به گزارش لیزنا، داود پاک طینت، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با اشاره به قانون واسپاری پایان نامه های دانشجویی که از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: تعداد 87 پایان نامه دانشجویی از دانشگاه علم و هنر یزد به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان منتقل شده است که مراحل فهرست نویسی و ثبت در سامانه را می گذراند.

 

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، پایان نامه های منتقل شده به مرکز را مربوط به مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد اعلام کرد و افزود: این پایان نامه ها شامل رشته های تحصیلی مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، مهندسی مالی، کامپیوتر، معماری، صنایع، مدیریت بهره وری، سیستم های اقتصادی و اجتماعی هستند. 

 

پاک طینت با تاکید بر رعایت حقوق معنوی نویسندگان و تهیه کنندگان پایان نامه ها گفت: این پایان نامه ها براساس مقررات حاکم و در چارچوب آیین نامه های مصوب، پس از فهرست نویسی و آرشیو در اختیار محققان قرار می گیرد.

 

 وی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان را محل مناسب و امنی برای حفاظت از اسناد مکتوب دانست و تاکید کرد این مرکز با توجه به پشتیبانی های فنی و تخصصی که در خصوص اسناد مکتوب انجام می دهد می تواند میزبان تولیدات مکتوب محققان و پژوهشگران استان باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: