کد خبر: 31230
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 آبان 1396 - 16:10

داخلی

»

اخبار کتاب

«با فرایند جدید دریافت الكترونیكی شابك» آشنا شوید

منبع : لیزنا
 کارگاه «آشنایی با فرایند جدید دریافت الکترونیکی شابک به صورت آنلاین و موردی» چهارشنبه، سوم آبان ماه از سوی خانه کتاب در سرای ناشران قم برگزار می شود.
«با فرایند جدید دریافت الكترونیكی شابك» آشنا شوید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، این  موسسه به منظور آموزش استفاده درست و صحیح از شابك اقدام به برگزاری كارگاه آموزشی «آشنایی با فرایند جدید دریافت الكترونیكی شابك به صورت آنلاین و موردی» در  مجتمع ناشران قم كرده است.

پیش از این، موسسه خانه كتاب، كارگاه «چگونگی اخذ شابك برای ناشران  جدید التاسیس» در پانزدهمین نمایشگاه سراسری كتاب ارومیه  و كارگاه یك روزه آموزشی را در سرای كتاب خانه كتاب برگزار كرده است.

 

ناشران، ناشر ـ مؤلفان و همه علاقه‌مندان به كتاب برای حضور در كارگاه «آشنایی با فرایند جدید دریافت الكترونیكی شابك به صورت آنلاین و موردی» می توانند چهارشنبه (سوم آبان ماه) ساعت 15:30 به سرای ناشران قم به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران قم، طبقه سوم، سرای ناشران مراجعه كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: