کد خبر: 35535
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 تیر 1397 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه خلاق «قصه های خیالی من» در خانه فرهنگ میثاق

منبع : لیزنا
خانه فرهنگ میثاق کارگاه خلاق «قصه های خیالی من» را با حضور جمال‌الدین اکرم، نویسنده، تصویرگر و شاعر ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌کند.
کارگاه خلاق «قصه های خیالی من» در خانه فرهنگ میثاق

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، این کارگاه در قالب ساخت کاردستی خلاقانه، بازی و نمایش گروهی پیرامون موضوعاتی همچون اصلاح الگوی مصرف، خود اتکایی در راستای حمایت از مصرف کالای ایرانی روز چهارشنبه 20 تیر ماه ساعت 10:30 برگزار می‌شود.

کارگاه قصه های خیالی من به سرپرستی جمال الدین اکرم و با حضور و همکاری کودکان و نوجوانان 9 تا 12 سال در قالب گروه‌های مختلف برگزار می‌شود و طی آن پس از خوانش یک داستان، کودکان به ساخت کاردستی و اجرای نمایش خلاق می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۲۴۶۱ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: