کد خبر: 36117
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 15:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بخش ویژه صفویه‌شناسی در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی می‌شود

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: با جمع آوری کتاب های تاریخ اردبیل، بخش ویژه صفویه شناسی در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی می شود.
بخش ویژه صفویه‌شناسی در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی می‌شود

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، رباب عزیزخانی با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با هفته اردبیل (۳۰ تیر لغایت ۴ مرداد) با مشارکت تعدادی از موسسات مردم نهاد و کتابخانه های عمومی استان مراحل جمع آوری کتاب های اهدایی مردم در خصوص تاریخ اردبیل طی سه روز با برپایی غرفه در محوطه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی انجام شد.

عزیزخانی با بیان اینکه در مدت این سه روز بیش از ۲۰۰ جلد کتاب ارزنده مربوط به تاریخ اردبیل به غرفه کتابخانه های عمومی استان اهدا شد، افزود: اکثر کتاب ها مربوط به هویت، تاریخ و فرهنگ اردبیل در دوران صفویه است و این کتابهای فاخر برای تکمیل و افزایش غنای منابع مکتوب کتابخانه های عمومی استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: در تلاش هستیم با گرد آوری، خرید و توسعه این آثار، بخش ویژه صفویه شناسی را در کتابخانه مرکزی اردبیل راه اندازی کنیم. این پایگاه علمی نقش مهمی را در پاسخگویی به نیاز های تحقیقاتی محققان ایفا می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین به حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مدت فعالیت این غرفه اشاره کرد و گفت: معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین نویسندگان استان ضمن بازدید، کتاب های خود را به این غرفه اهدا کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: