کد خبر: 43305
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 بهمن 1399 - 13:33

داخلی

»

کتاب

183 کتاب از سوره مهر در نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر

منبع : مجمع ناشران انقلاب اسلامی
نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر از دوم تا هشتم اسفندماه به نشانی www.ketabika.com برگزار می‌شود.
183 کتاب از سوره مهر در نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر

به گزارش لیزنا، علی اسکندری، مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر دربارۀ اهمیت پرداختن به موضوع تاریخ انقلاب اسلامی گفت: این موضوع زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که طبق فرموده رهبر انقلاب ما برای جلوگیری از تحریف نتوانسته باشیم تاریخ را خوب روایت کنیم و در این صورت است که از طرف دشمنان نظام و انقلاب و همچنین خَنّاسانی که به گمراه کردن مردم چشم طمع دارند، در خطر هستیم. انتشارات سوره مهر هم در حوزه تاریخ شفاهی و انقلاب اسلامی آثار متعددی دارد که تخصصی است و مورد وثوق مخاطبین قرار گرفته است.

وی ضرورت برگزاری نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر را در این وضعیت شیوع کرونا این‌طور بیان کرد: در این شرایط مردم به راحتی نمی‌توانند در نمایشگاه فیزیکی حضور پیدا کنند اما از طریق فضای مجازی با بازخورد بسیار بیشتر و گسترده‌تر می‌توانند با این آثار آشنا شده و آن‌ها را تهیه کنند.

مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر درباره حضور و فعالیت ناشران و مؤسسات فرهنگی در عرصه تاریخ انقلاب گفت: پرداختن به موضوع تاریخ انقلاب از طریق ناشران هر چقدر هم از منظر ما گسترش پیدا کند، باز هم جای کار دارد چرا که اتفاقات و موضوعاتی که حول محور انقلاب اسلامی و تاریخ آن وجود دارد بسیار گسترده است. این‌ها گنجینه‌هایی هستند که تمام ناشدنی بوده و موضوعات متنوع و متعدد در این حوزه وجود دارد که ناشران می‌توانند به نحو احسن و با نگاه به آینده روی آن‌ها کار کنند و آثارشان مورد اقبال مخاطبین قرار بگیرد و کم‌کاری‌هایی که تا الان صورت گرفته را پوشش دهد.

اسکندری دربارۀ حضور انتشارات سوره مهر در نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر اظهار کرد: انتشارات سوره مهر با تمام توان، آثار منتشر شده خود را در معرض دید مخاطبان قرار خواهد داد و با 183 عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

گفتنی است نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر از دوم تا هشتم اسفندماه به نشانی www.ketabika.com برگزار خواهد شد.