کد خبر: 45354
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 اسفند 1400 - 12:07

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

وبینار «پیشگامان داده‌های ساختارمند» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 وبینار «پیشگامان داده های ساختارمند» دهم مارس 2022 برابر با 19 اسفند ماه 1400 برگزار می شود.
وبینار «پیشگامان داده‌های ساختارمند» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، در این وبینار افرادی از شرکت ها و موسساتی که در استفاده و به کار گیری از داده های ساختارمند در توسعه و بهبود کارشان پیشگام بودند سخنرانی میکنند.

هاواله گلدستون (Havalah Gholdston)، مدیر ارشد سئوی شرکت کفش و لوازم جانبی «کین» (KEEN)، راشل جونز (Rachael Jones)، متخصص سئو از موسسه غیر انتفاعی مراقبت های بهداشتی «شارپ» (Sharp) و سارا کیفر- هس (Sara Kieffer- Hess)، متخخص سئو از موسسه مشاوره مدیریت فناوری اطلاعات همیلتون (Hamilton) در این وبینار سخنرانی می کنند.

دبیر این نشست آنا پتکوویک (Ana Petkovic)، مدیر موفقیت مشتری، از فرانمای داده های ساختارمند (schema app) است.

در این وبینار سخنرانان پیشگامان داده های ساختارمند داستان های خود را به اشتراک می گذارند و اینکه چگونه از قدرت داده های ساختارمند برای به دست آوردن نتایج عالی استفاده کرده اند. آنها چالش های داده های ساختارمند و نحوه غلبه بر آنها را توضیح می دهند.

شبکه وب، به عنوان بزرگترین محیط ذخیره و بازیابی داده ها، دربرگیرنده انبوهی از داده های ساختارمند و ساختارنیافته است. این داده ها برای دسترس پذیر شدن نیازمند توصیف و پردازش هستند و متخصصین علم اطلاعات و دانش شناسی باید بتوانند با استفاده از استانداردها و نیز فرانمای داده های ساختارمند متناسب با نیازهای کاربران از جمله یافتن، شناسایی، انتخاب، دسترسی و کشف، داده ها را به صورت ساختارمند توصیف کنند.

وبینار «پیشگامان داده های ساختارمند» دهم مارس 2022، ساعت 14 به وقت محلی برابر با نوزدهم اسفند ماه 1400 ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای حضور در این وبینار از طریق این لینک ثبت نام کنند.