کد خبر: 20245
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 خرداد 1394 - 13:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کارگاه ویژه کتابداران حوزه علمیه برگزار شد

دومین کارگاه تخصصی کتابداری ویژه کتابداران حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار شد.
کارگاه ویژه کتابداران حوزه علمیه برگزار شد

 

 

به گزارش لیزنا، دومین کارگاه تخصصی ویژه کتابداران منتخب حوزه های علمیه خواهران استان تهران روز دوشنبه 25 خرداد برگزار شد.

 

در این کارگاه یک روزه، دکتر سید مهدی طاهری عضو هیلت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس کتابخانه مرکزی این دانشگاه به طرح مباحث مربوط به فهرست نویسی پیشرفته و رده بندی پرداخت.

 

یادآور می شود نخستین کارگاه کتابداری پیش از این، با حضور بیش از چهل کتابدار از حوزه های علمیه خواهران استان تهران در زمینه کتابداری به مدت سه روز برگزار شد.

برچسب ها :
25
|
Iran
|
1394/03/27 - 14:11
1
0
یکی از مشکلاتی که در کشورمان وجود دارد همین کتابخانه های حوزه و مساجد هستند. بودجه ای برایشان تعریف نشده و کسی هم فی سبیل الله تا آخر عمر نمی تواند کار کند. در نتیجه اکثر افرادی که در این کتابخانه ها مشغول بکارند، تخصص مربوطه را ندارند. حقوقشان بسیار ناچیز است. در کتابخانه های مساجد که اصلا حقوقی پرداخت نمی شود. به نظرتان نباید مسئولین فکری برای این کتابخانه ها که تعدادشان هم کم نیست بکنند. می توان تعداد زیادی از تحصیلکرده های رشته خودمان را از بیکاری نجات داد. آیا کسی را می شناسید که در این رابطه گامی برداشته باشد؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: