کد خبر: 2097
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 تیر 1389 - 12:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست مشترک سردبیران نشریات حوزه کتابداری و هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران

نشست مشترکی با حضور سردبیران نشریات حوزه کتابداری و اطلاع رسانی و اعضای هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با اعلام این خبر افزود: اولین نشست مشترک سردبیران نشریات حوزه کتابداری و اطلاع رسانی و هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران روز سه شنبه، مورخ 15 تیرماه 1389 از ساعت 14 الی 17 در دفتر ریاست کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

 

 


مریم اسدی، در پایان اظهار کرد: افرادی که انتقاد یا پیشنهادهایی درباره نشریات تخصصی حوزه کتابداری و اطلاع رسانی دارند، می توانند نظرهای خود را به پست الکترونیکی وی به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند تا در جلسه مذکور مطرح شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: