کد خبر: 24933
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 مرداد 1395 - 09:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

امضاء تفاهم‌نامه همکاری ‌ بین مرکز منطقه‌ای و آکادمی علوم پاکستان

منبع : لیزنا
تفاهم‌نامه همکاری ‌های علمی– پژوهشی–  فناوری بین مرکز منطقه ای و آکادمی علوم پاکستان امضا شد.
امضاء تفاهم‌نامه همکاری ‌ بین مرکز منطقه‌ای و آکادمی علوم پاکستان

 به گزارش لیزنا، مسئول روابط عمومی و همکاري های علمی بين المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)  هدف از انعقاد اين تفاهم نامه را تبادلات و همكاري هاي علمي بيان كرد و گفت: با انعقاد اين تفاهم نامه، اساتید، محققان و دانشجویان پاکستان از طریق آکادمی علوم پاکستان نیز خواهند توانست به انواع مختلف منابع علمی موجود در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری همچون مقالات فارسی و عربی، کلیه نشریات علمی فارسی و پایگاه های مقالات عمومی و موضوعی دسترسی یابند.  

 

محمد خانی گفت:  با امضای این تفاهم نامه، دو طرف به تبادل انتشارات علمی خود از قبیل کتاب، مجله، گزارش های فنی و پژوهشی، پایان نامه ها و غیره، بمنظور حصول اهداف پژوهشی و آموزشی، خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) در چارچوب ضوابط و مقررات آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران در زمینه اطلاع رسانی در عرصه ملی و بین المللی فعالیت نموده و تامین نیازهای مقالات علمی داخل و در سطح کشورهای منطقه از مأموریت های اصلی مرکز منطقه ای می باشد.

 

 وی افزود: برقراری ارتباطات الکترونیکی به منظور دریافت و ارسال اطلاعات داخلی و منطقه ای در حوزه های علوم و فناوری و برقراری نظام مبادله الکترونیکی اطلاعات بین محققان ایرانی و منطقه ای نیز از دیگر رسالت های این نهاد بین المللی است.   

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: