کد خبر: 42515
تاریخ انتشار: شنبه, 03 آبان 1399 - 15:51

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

نماینده مردم شهرستان مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل؛

مشکلات قانونی نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیگیری می‌شود

منبع : اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
علیرضا ورناصری، نماینده مردم شهرستان مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در بازدید از کتابخانه عمومی ارشاد مسجد سلیمان با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.
مشکلات قانونی نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیگیری می‌شود

به گزارش لیزنا، علیرضا ورناصری، نماینده مردم شهرستان مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در بازدید از کتابخانه عمومی ارشاد مسجد سلیمان با کتابداران دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست هم اندیشی علیرضا ورناصری، نماینده مردم مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی به اشاره به مشکلات کتابخانه های عمومی عنوان کرد: مشکلات قانونی نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیگیری می شود تا کتابخانه های عمومی در زمینه های علمی و فرهنگی بر جامعه اثر مثبت گذارد.

نماینده مردم مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل مشکلات کتابخانه های شهرستان مسجد سلیمان در سه بازه زمانی  کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از طریق مسئولین شهرستان، استان و کشور پیگیری صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشکلات مطرح شده توسط کتابداران و رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان در نشست ها و جلسات شهرستان مطرح و تقسیم کاری برای حل آن صورت خواهد گرفت.

درابتدای جلسه، آناهیتا باقری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجد سلیمان به مشکلات کتابخانه های عمومی از جمله پیگیری مجوز تخریب و بازسازی کتابخانه عمومی ارشاد، پیگیری قانونی مطالبه و اخذ نیم درصد از شهرداری و مشکلات قانونی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اشاره کرد.