کد خبر: 43636
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 ارديبهشت 1400 - 14:27

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید شد؛

تعامل سازنده در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات کتابخانه های عمومی

منبع : اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  بر تعامل سازنده در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات کتابخانه های عمومی تاکید و گفتگو شد.
تعامل سازنده در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات کتابخانه های عمومی

به گزارش لیزنا، در دیدار عباس حسین زاده، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  بر تعامل سازنده در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات کتابخانه های عمومی در استان تاکید و گفتگو شد.

 در این نشست، عباس حسین زاده، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان به گزارشی از وضعیت انجمن کتابخانه های عمومی استان و شهرستان با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته  با وجود ویروس کرونا با همت و پیگیری همکاران مان در ادارات کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، 84 درصد این جلسات برگزار شد.

وی ادامه داد: جلسات انجمن کتابخانه های عمومی محلی برای تبادل نظر برای توسعه کتابخانه ها و حل مشکلات آن است لذا ضرورت دارد در این خصوص جلسه مشترکی فی مابین روسای ادرات گرفته شود.

حسین زاده اضافه کرد: در سال جدید برنامه ریزی دقیقی برای اجرای جلسات با دستورکارهای موثر صورت گرفته شده است؛ قطعا با همراهی دبیران انجمن کتابخانه ها در سطح استان مسیر توسعه فرهنگی حوزه کتاب بازتر خواهد شد.

 محمدجوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست عنوان کرد: یکی از بهترین ابزارهای قانونی برای هدایت و مدیریت کتابخانه های عمومی، مشارکت با سایر ادارات و سازمان ها است و این مساله از طریق جلسات انجمن ها که یک ابزار قانونی است حاصل می شود.

جوروند تاکید کرد: تعامل سازنده در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات کتابخانه های عمومی از ضروریات حوزه فرهنگ است و همه همت سازمان را بکار می بریم تا این مسیر به سرعت خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: در اجرای فعالیت های فرهنگی کتاب محور پای کار هستیم و تلاش می کنیم در حوزه کتابخانه های عمومی موثر باشیم.