کد خبر: 44015
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 تیر 1400 - 11:34

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

عملیات عمرانی پروژه کتابخانه شهید مطهری آرین شهر از توابع شهرستان قائنات آغاز شد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
عملیات عمرانی پروژه کتابخانه شهید مطهری آرین شهر از توابع شهرستان قائنات با حضور نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
عملیات عمرانی پروژه کتابخانه شهید مطهری آرین شهر از توابع شهرستان قائنات آغاز شد

به گزارش لیزنا، عملیات عمرانی پروژه کتابخانه شهید مطهری آرین شهر از توابع شهرستان قائنات با حضور محمد کریمی، فرماندار قائنات؛ سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی؛ محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی و دیگر مسئولین در زمینی به مساحت ۴۹۱ مترمربع و بالغ بر ۲۰۰ متر زیربنا آغاز شد.

در این مراسم حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تشکر از خیری که با کمک یک میلیارد ریالی خود سنگ بنای این پروژه فرهنگی را در این شهر گذاشت، از شورای اسلامی و خیرینی که با واگذاری زمین در موقعیت مکانی مناسب گره چند ساله مشکل تامین زمین کتابخانه را در این شهر گشودند، قدردانی کرد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار به پیش بینی اعتبار لازم به منظور تکمیل این پروژه شد.

اسحاقی، نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ارزش احداث کتابخانه را مانند ساخت مسجد و حسینه و تکمیل این حلقه بزرگ فرهنگی دانست. وی گفت: یکی از برکات مهم ساخت کتابخانه این است که انسان ها با مراجعه به کتاب و کتابخانه در مسیر صحیح زندگی قرار می گیرند.

وی کمک خیرین برای احداث کتابخانه را اقدامی شایسته و قابل تقدیر دانست و ساخت کتابخانه را از پروژه های حائز اهمیت و شاخص دانست.

اسحاقی گفت: امید است این کتابخانه نقش خود را در جهت تعمیق اعتقادات مردم به خصوص کودکان و نوجوانان و آیندسازان این مرز و بوم به درستی ایفا کند.