کد خبر: 47375
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 خرداد 1402 - 12:09

داخلی

»

هفتمین کنگره کتابداری

اختتامیه هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات

منبع : لیزنا
مراسم اختتامیه هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات عصر یک شنبه 31 اردیبهشت 1402 در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد.
اختتامیه هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات

به گزارش لیزنا، مراسم اختتامیه هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات عصر یک شنبه 31 اردیبهشت 1402 در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد. در اختتامیه این کنگره، دکترحمیده جعفری دبیرکمیته اجرایی توضیحاتی در ارتباط با فعالیت ها و هماهنگی های کنگره هفتم ارائه کرد.

سپس مریم اسدی،معاون دبیر علمی کنگره بیانیه کنگره هفتم متخصصان علوم اطلاعات را قرائت کرد.

دکتر سعید رضایی شریف آبادی، رئیس کمیته راهبری کنگره هفتم و رئیس انجمن کتابداران ایران، در سخن اخر کنگره هفتم ضمن تشکر از دست اندر کاران این کنگره و یاری خداوند در این راه، به دانشجویان گفت : انجمن یک فعالیت حرفه ایست، بسیاری از انسان ها توفیق چنین فعالیت هایی را به دست نخواهند اورد و تنها به تدریس و تحصیل مشغول خواهند بود، اما بسیاری نیز دغدغه مند مشغول فعالیت های حرفه ای و انجمنی هستند.این فعالیت ها موجب اجتماعی تر شدن و شناخته تر شدن دانشجویان خواهد شد.

وی از تمامی فعالان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی و علاقه مندان به این حوزه دعوت کرد  تا برای کنگره سال اینده از همین امروز شروع به فعالیت کنند و پیشنهادات خود را در رابطه با بهتر شدن این گردهمایی با وی به اشتراک بگذارند.

سپس اسامی برندگان جوایز ملی کنگره هفتم متخصصان علوم اطلاعات در اختتامیه این مراسم توسط دکتر میترا صمیعی، دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی و  دبیر جوایز ملی اعلام شد.

مراسم اختتامیه با تقدیر از اعضای کمیته علمی و اجرایی. و گرفتن عکس دسته جمعی به پایان رسید.