کد خبر: 43736
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 ارديبهشت 1400 - 11:22

داخلی

»

کارگاه

کارگاه آشنایی با پایگاه های استنادی Scopus و Web of Science برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه های استنادی Scopus  و Web of Scienceرا برگزار می‌کند.
کارگاه آشنایی با پایگاه های استنادی Scopus و Web of Science برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه های استنادی Scopus  و Web of Scienceرا با تدریس الهه ابراهیمی درچه ،دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه اصفهان برگزار می‌کند.

دبیر انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی گفت : دانشجویان و پژوهشگران به منظور استفاده از منابع استنادی در کارها و فعالیت های پژوهشی نیاز به آشنایی با این پایگاه استنادی دارند. جستجوی مجلات و منابع مختلف در این پایگاه، موضوع اصلی کارگاه آموزشی حاضر است. این کارگاه به معرفی مجلات مختلف منتشر شده در کشور و جهان در پایگاه استنادی اسکوپوس می‌پردازد.

دبیر انجمن علمی با اعلام این خبر افزود:  کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه های استنادیScopus و Web of Science در روز دوشنبه 3 و 10 خردادماه ساعت 13:30 الی 15 برگزار خواهد شد. ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره واتساپ 09025951458  امکانپذیر است.

Vintage_Poster.png