کد خبر: 31041
تاریخ انتشار: شنبه, 22 مهر 1396 - 16:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دوستدار کتاب در مجتمع فرهنگی هنر ی حکیمیه

منبع : لیزنا
مجتمع فرهنگی هنر ی حکیمیه در ادامه فعالیت های فرهنگی هنر ی برنامه دوستدار کتاب را برگزار می کند.
دوستدار کتاب در مجتمع فرهنگی هنر ی حکیمیه

به گزار ش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار و فرهنگسرای اشراق، این برنامه با هدف توسعه و ارتقائ سلامت اجتماعی و افزایش علاقه مندی به مطالعه روز 24 مهر ماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

گفتنی است این برنامه با حضور نویسنده کتاب «مرغ هوا » عزت اله الوندی نقد و بررسی می شود.

رمان «مرغ هوا» داستانی نوجوانانه درباره دو پسر عموست که هم به دلیل رقابت‌ها و قهر پدران‌شان و هم به دلیل دوران پر از شور نوجوانی با هم رقابت می‌کنند. داستان در یکی از شهرهای غربی ایران و در دامنه‌های الوند(تویسرکان) رخ می‌دهد و خروس‌جنگی مبنای این رقابت است. پیدا شدن یک نامه در داستان که خطاب به جوانی از گروه شورشیان علیه حکومت پهلوی نوشته شده، پای یکی از نوجوانان و سپس پسر عمویش را به مبارزات انقلاب باز می‌کند. داستان با کشته شدن یکی از...

 شایان ذکر است عزت‌اله الوندی 25 خردادماه سال 1353در شهر تویسرکان استان همدان به دنیا آمد. از کودکی علاقه زیادی به نوشتن داشت. او پس از فارغ¬التحصیلی از رشته ادبیات فارسی، کار نویسندگی را به صورت حرفه‌¬ای آغاز کرد و نخستین کتابش در سال 1380 منتشر شد. الوندی تاکنون بیش از 14 عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان نوشته است.

آثار الوندی در جشنواره¬های مختلفی مطرح بوده. خودش نیز مسئولیت‌های اجرایی و ادبی زیادی تا کنون داشته است

از دیگر آثار این نویسنده : خوابی به رنگ فراموشی(سوره مهر)، مثل همیشه ای کاش(سوره مهر)، پشت شیشه‌های مات(سوره مهر)، فردوسی (مدرسه)، دوباره برمی گردی مرد بارانی(ستاره‌ها)، ایوان بهار (‌ستاره‌ها)، داراب‌نامه(شاهد)، تپه¬های بی¬مهتاب(شاهد)، دیو کوچولو بچه آدم(نشر قو) و ....

علاقه مندان به شرکت در این برنامه ادبی می توانند به نشانی : شهرک حکیمیه ، بلوار نور ، بوستان نور ، مجتمع فرهنگی هنر یحکیمیه مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 77007710 تماس حاصل کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: