کد خبر: 35472
تاریخ انتشار: شنبه, 16 تیر 1397 - 22:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست معرفی و نقد کتاب «تی تی ماه» در کتابخانه شفق

منبع : لیزنا
کتاب تی تی ماه به قلم ناهید مشایخی در قالب نشست «قدم با قلم» با حضور نویسنده اثر و جمعی از دوستداران حوزه کتاب روز یکشنبه 17 تیر ساعت 17 در کتابخانه فرهنگسرای شفق معرفی و نقد می شود.
نشست معرفی و نقد کتاب «تی تی ماه» در کتابخانه شفق

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای شفق، رمان «تی‌تی ماه» با ژانر اجتماعی- عاشقانه در 31 فصل با حال و هوای اقلیمی سرسبز شمال، شهر بابل، روایت‌گر داستان زنان و مادرانی از دهه 40-50 است که با از خودگذشتگی و سرکوب امیال شان سعی در حفظ بقای خانواده داشتند و مسائلی همچون سنت‌های غلط جامعه، هوس و اعتیاد مردان، ازدواج اجباری، کودکان بدون هویت و این قبیل مسائل را به چالش می‌کشد، در طول این داستان شخصیت اصلی قصه نام خود را فاش نمی‌کند تا اعتراضی باشد بر آنچه باعث بی‌هویتی‌اش در جامعه شده است.

رمان «تی‌تی ماه» دومین رمان ناهید مشایخی با محوریت زندگی زنان و مادران دهه چهل و پنجاه و تحمیل رنج و ظلمی که به آن‌ها شده توسط نشر حدیث قلم به چاپ رسیده است.

این نشست ادبی با هدف تشویق و جذب به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان 21 بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: