کد خبر: 39624
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 ارديبهشت 1398 - 12:45

داخلی

»

اخبار کتاب

بیش از سه هزار عنوان کتاب در قالب نذر فرهنگی به کتابخانه شفق اهدا شد

منبع : روابط عمومی فرهنگسرای شفق
در ماه مبارک رمضان و به همت خیرین و اعضای کتابخانه، بیش از سه هزار عنوان کتاب در قالب نذر فرهنگی به کتابخانه شفق اهدا شد.
بیش از سه هزار عنوان کتاب در قالب نذر فرهنگی به کتابخانه شفق اهدا شد

به گزارش لیزنا، در ماه مبارک رمضان به همت بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای فعال کتابخانه شفق و با همراهی اندیشمندان سطح منطقه، ۳۰۰۰ عنوان کتاب به کتابخانه اهدا شد.

این اتفاق پس از اجرای طرح «پویش اهدای کتاب» که به همت کتابخانه شفق از ابتدای سال راه‌اندازی شد رخ داد که حاصل آن اهدای چند ۱۰۰۰ جلد کتاب ارزشمند و پرمحتوا به کتابخانه بود.

 این کتاب‌ها توسط خیرین به‌منظور اهدا به کتابخانه خریداری‌شده و  در موضوعات متفاوت چون روانشناسی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، تاریخ، داستان و رمان دسته‌بندی‌شده و زمان چاپ آنها در ۳ سال اخیر است.

 ارائه برخی کتاب‌های ارزشمند، پرمخاطب و کمیاب از ویژگی‌هایی است که می‌توان در خصوص کتاب‌های اهدایی از آنها نام برد. همچنین قابل‌ذکر است برخی از اعضای فعال کتابخانه علاوه بر اهدای کتاب، در قالب نذر فرهنگی و به صورت رایگان اقدام به دسته‌بندی و ثبت کتاب‌ها کردند.

علاقه‌مندان برای استفاده از این مجموعه می‌توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، انتهای کوچه بیست و سوم بوستان شفق مراجعه کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: