کد خبر: 48118
تاریخ انتشار: شنبه, 18 آذر 1402 - 09:24

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

چگونه در همایش «منابع دیجیتالی و سرقت علمی» ثبت نام کنیم؟

منبع : لیزنا
راهنمای ثبت نام در بیست و یکمین همایش ملی انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه الزهرا(س) منتشر شد.
چگونه در همایش «منابع دیجیتالی و سرقت علمی» ثبت نام کنیم؟

به گزارش لیزنا، راهنمای ثبت نام در بیست و یکمین همایش ملی انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی با موضوع « منابع دیجیتالی و سرقت علمی» منتشر شد.

- برای حضور در همایش حتما از طریق یکی از گزینه‌ها، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید تا هنگام ورود به دانشگاه در روز همایش با مشکل مواجه نشوید .

لینک ثبت‌نام در همایش: https://rooydadestan.ir/?p=141926

- در صورتی که مایل به شرکت در همایش بدون دریافت گواهی و ناهار هستید، از طریق گزینه اول به صورت رایگان اقدام به ثبت‌نام کنید.

- در صورتی که دانشجوی دانشگاه الزهرا (س) هستید و مایل به دریافت گواهی می‌باشید، از گزینه سوم و در صورتی که مایل به دریافت ناهار هستید از گزینه چهارم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید.

- در صورتی که دانشجوی دانشگاه‌های دیگر هستید و مایل به دریافت گواهی می‌باشید، از گزینه پنجم و در صورتی که مایل به دریافت ناهار هستید از گزینه ششم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید.

- در صورتی که دانشجو نیستید و مایل به دریافت گواهی هستید، از گزینه هفتم و در صورتی که مایل به دریافت ناهار هستید از گزینه هشتم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنید.

بیست و یکمین همایش ملی انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی با موضوع « منابع دیجیتالی و سرقت علمی» در ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن تورانی واقع در ساختمان خوارزمی دانشگاه الزهرا(س) از ساعت ۸ الی ۱۷ برگزار می‌شود.