کد خبر: 38811
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 اسفند 1397 - 10:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

همایش ادکا مسابقه اینستاگرامی عکاسی برگزار می کند

منبع : روابط عمومی ادکا
دبیرخانه همایش ادکا به سه نفر از شرکت کنندگان در این همایش که عکسی از روز همایش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند و بیشترین لایک را دریافت کنند؛ بن خرید از فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی (طاقچه) اهدا می‌کند.
همایش ادکا مسابقه اینستاگرامی عکاسی برگزار می کند

به گزارش لیزنا، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید عکس‌های خود را با هشتک‌های #همایش_یازدهم_ادکا، #همایش_ادکا_1397 و #Confuilisa2019 در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. در اختتامیه همایش به سه عکسی که بیشترین لایک را دریافت کرده باشند بن خرید از فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی طاقچه اهدا خواهد شد. زمان ارسال پست‌های از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 8 اسفند ماه 1397 آغاز و ساعت 16 به پایان می‌رسد.

همچنین دبیرخانه همایش به بهترین شعاری که برای همایش ادکا انتخاب شود یک بن خرید از فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی (طاقچه) و یک هدیه فرهنگی اهدا می‌کند. علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید شعارهای انتخابی خود را تا پایان روز یکشنبه 5 اسفند ماه به دبیرخانه همایش با آی دی تلگرام @Stnote ارسال کنند. شعارهای دریافتی در یک نظرسنجی تلگرامی به رقابت گذاشته می‌شوند.

طاقچه یک فروشگاه آنلاین کتاب الکترونیکی است که گنجینه‌ای از کتاب‌های الکترونیک، صوتی، پی‌دی‌اف، مجله و روزنامه دارد. طاقچه این کتاب‌ها را با همکاری ناشران و با رعایت حق تکثیر، به صورت قانونی روی اپلیکیشن و سایت منتشر می‌کند.

علاوه بر این تعداد قابل توجهی کتاب الکترونیکی و صوتیِ رایگان نیز در طاقچه وجود دارد. دانلود و نصبش اپلیکیشن طاقچه رایگان است. کاربران می‌توانند با درست کردن یک حساب کاربری، کتاب‌هایشان را در سه دستگاه مختلف به همراه داشته باشند و بخوانند.

تمام ناشرها و نویسندگان می‌توانند برای انتشار کتاب‌هایشان به صورت الکترونیکی و صوتی با ما همکاری کنند. راه‌های ارتباطی با ما را می‌توانید در قسمت «تماس با ما» در سایت طاقچه پیدا کنید.

اپلیکیشن طاقچه را می‌توانید روی موبایل‌ها‌ و تبلت‌هایی با سیستم‌ عامل اندروید و آی‌او‌اس نصب کنید. همچنین می‌توانید روی کامپیوتر و هر دستگاهی که مرورگر و اینترنت داشته باشد، بدون نیاز به نصب و دانلود، کتاب‌های Epub  و صوتی را بخرید و بخوانید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: