کد خبر: 26064
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 آذر 1395 - 11:38

داخلی

»

خبردان

از پوستر نهمین جایزه جلال آل‌احمد رونمایی شد

منبع : لیزنا
بنیاد شعر و ادبیات داستانی از پوستر نهمین جایزه جلال آل‌احمد رونمایی کرد.
از پوستر نهمین جایزه جلال آل‌احمد رونمایی شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، اختتامیه نهمین جایزه جلال آل‌احمد، هفته سوم آذرماه برگزار می‌شود.

این جایزه مهم‌ترین و گران‌ترین جایزه حوزه تخصصی ادبیات داستانی محسوب می شود و مهم‌ترین رقابت حوزه ادبیات داستانی در جمهوری اسلامی است.

طراح پوستر نهمین جایزه جلال آل‌احمد، سلمان رییس عبداللهی است. وی طراحی پوستر هشتمین دوره جایزه جلال را نیز بر عهده داشت که این پوستر در مجامع هنری داخلی و خارجی مورد استقبال قرار گرفته بود. 

در مراسم پایانی نهمین جایزه جلال آل‌احمد، برگزیدگان و شایستگان تقدیر در چهار بخش رمان، داستان کوتاه، مستندنگاری و نقد ادبی معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است، مجری دوره‌های هفتم، هشتم و نهم جایزه جلال آل‌احمد، بنیاد شعر و ادبیات داستانی و دبیر علمی این دوره، منیژه آرمین از نویسندگان پیشکسوت کشورمان و خالق آثاری چون «ای کاش گل سرخ نبود» و «شب و قلندر» است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: