کد خبر: 29737
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 15:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به شرکت کنندگان و ستاد جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
 استاندار  چهارمحال و بختیاری در پیامی به مراسم اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت پرشور مردم استان از حضور در این جشنواره افزود: مردم استان با مشارکت24 هزار نفری خود در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی زمینه افتخار بزرگی را آفریدند .
پیام استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به شرکت کنندگان و ستاد جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی، استاندار در پیامی به مراسم اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی استان چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از مشارکت پرشور مردم استان از حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی افزود: مردم استان با مشارکت24 هزار نفری خود در این جشنواره  زمینه افتخار بزرگی را آفریدند.

«بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره کتابخوانی رضوی که با هدف و معرفی ابعاد شخصیتی و شناختن کرامات واقعی امام رضا(ع) به جامعه، به ویژه نسل جوان برگزار می گردد  بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و کمک شایانی به باور و ترویج مبانی عملی سیرة ائمه معصوم (ع)  بویژه فرهنگ رضوی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه کرده است .

آموزه هایی نظیر : رأفت و مهربانی ، اولویت علم و دانش و تاثیر آن در زندگی ، صبر و مقاومت در برابر مشکلات و ناملایمات ، تأکید بر جایگاه خانواده و ازدواج ، توجه به سلامتی بر اساس طب اسلامی (طب الرضا)، پرهیز از اسراف و تبذیر ، اهمت عبادت و نماز اول وقت ، در آموزه های امام رئوف حضرت امام علی بن موسی رضا(علیه السلام)، موج میزند لذا برنامه‌ریزی برای محتوی سازی در خصوص سیره امام رضا (ع) و جاری کردن این معارف در عرصه‌های مختلف زندگی انسان و همچنین تفکیک این آموزه‌های مترقی بر اساس مخاطب هدف ، اعم از جوانان، بزرگسال، خردسال، زنان و ...، می‌تواند در راستایی فرهیختگی جامعه بسیار مفید و اثر بخش باشد . یقیناً جشنواره کتاب رضوی در این راستا خوش درخشید .

حضور و همراهی مردم  باعث موفقیت و پیشبرد اهداف مقدس این برنامه فرهنگی گردیده است . بسیار خرسندم که مردم فرهنگ دوست و ارادتمند به اهل بیت استان چهارمحال و بختیاری در هفتمین دوره این جشنواره با استقبال چشمگیر و مشارکت 24000 نفری خود و رشد قریب 400 درصدی نسبت به دوره قبل ، در این زمینه افتخار بزرگی را آفریدند .

امیدواریم استان مفتخر به همسایگی با خورشید عالم تاب از پرچم‌داران اندیشه ورزی فرهنگ رضوی هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت باشد.

اینجانب خوشحال و خرسندم که در دو سال اخیر جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و کوشش نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همچنین فرزندان سختکوش این نهاد در استان برگزار گردید لذا مراتب تقدیر و سپاس خود را از مردم شریف استان بخاطر مشارکت فعال و کلیه دست اندرکاران این برنامه شکوهمند بویژه دبیرکل نهاد کتاب خانه های عمومی کشور ، ستاد مرکزی استان، جامعه کتابدران که رسالت و وظیفه مهم خود در امر گسترش فرهنگ رضوی را به نحوی شایسته انجام دادند اعلام میدارم .

قاسم سلیمانی دشتکی

 

استاندار چهارمحال و بختیاری»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: