کد خبر: 36695
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 شهریور 1397 - 14:05

داخلی

»

اخبار کتاب

«سفیران آمریکایی» منتشر شد

منبع : لیزنا
«سفیران آمریکایی» جدیدترین اثر پژوهشی انتشارات تلاوت آرامش روانه بازار نشر شد.
«سفیران آمریکایی»  منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات تلاوت آرامش، این کتاب جلد دوم از مجموعه «افسران افسونگر» است که به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان پسر می‌پردازد و گروه پژوهشی مؤسسه خیبر به سرپرستی نعیمه اسلاملو آن را تألیف و گردآوری کرده است. جلد اول این مجموعه با عنوان «جادوگران برهنه» با محوریت شخصیت‌های الگوساز برای کودکان دختر و جلد سوم نیز با نام «پیشوایان هرزه» با محوریت شخصیت‌های الگوساز برای نوجوانان و جوانان است که بهار 97 به چاپ رسید و در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آن استقبال شد و در شمار کتاب‌های پرفروش این انتشارات درآمد.

سفیران آمریکایی نتیجه رصد و تحقیق و تماشای صدها فیلم و انیمیشن است که با مطالعه دقیق و پژوهش‌های علمی چندساله روی شاخص‌ترین انیمیشن‌ها که برای آن‌ها هدف‌گذاری استراتژیک شده و در نتیجه از آن‌ها بیشتر استقبال شده و از نظر فکری و روحی تأثیر بیشتری بر روی کودکان و نوجوانان داشته، معرفی شده‌اند.

در این مجموعه، شناسنامه و سبک زندگی بتمن، سوپرمن، اسپایدرمن، بن‌تن و هری‌پاتر بررسی شده و سعی شده ‌است تا علاوه بر نشان‌دادن چگونگی جهانی‌شدن آن‌ها و چگونگی القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها، راهکارهای روان‌شناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها ارائه شود.

نقش جهانی و ویژه این پنج شخصیت در میان انبوه شخصیت‌های انیمیشنی دیگر، تمرکز خاص روی آن‌ها، اثرگذاری و وسیع‌بودن ابعاد مختلف سبک زندگی این شخصیت‌ها و تعدد و تنوع بسیار محصولات آن‌ها، مهم‌ترین دلیل انتخاب این پنج شخصیت در این مجموعه است.

مطالعه این کتاب به مدیران و کارگزاران، معلمان، کارشناسان و فعالان تربیتی و فرهنگی و پدران و مادران توصیه شده است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: