کد خبر: 39638
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 ارديبهشت 1398 - 14:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مشارکت دستگاه‌های فرهنگی سمنان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان
مدیران خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی آمادگی دستگاه‌های خود را برای همکاری در برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان اعلام کردند.
مشارکت دستگاه‌های فرهنگی سمنان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی

به گزارش لیزنا، جلسه  مدیران خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با محوریت برگزاری باشکوه نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد.

سعید دهقانلو، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این جلسه ضمن بیان اینکه  برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی موجب ترویج فرهنگ مطالعه و سیره ائمه اطهار (ع) می شود، اظهار داشت: برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی به  حمایت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی نیازمندیم.

وی  گفت: گام برداشتن  برای برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی  توفیق الهی محسوب می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با اشاره به این مطلب که جشنواره دوسالانه سفرنامه نویسی و خاطره نامه نویسی رضوی به همراه جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان برگزار می شود، عنوان کرد: سمنان امسال برای اولین بار میزبان برگزاری جشنواره دوسالانه سفرنامه نویسی و خاطره نامه نویسی رضوی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره ها در گسترش فرهنگ و سیره رضوی و نیز ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، مشارکت و همکاری دستگاه‌های خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برگزاری بهتر این جشنواره ها بسیار مهم و موثر خواند.

گفتنی است، در نشست مدیران خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شرکت کنندگان آمادگی دستگاه های خود را برای مشارکت و همکاری در برگزاری این جشنواره ها اعلام کردند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: